New Fatima Blog

This website is about khwab ki tabeer by ibn e siren, Ibn e kathir, khwab nama e yousafi in urdu , Quran, Hadith, Dramas in Urdu and english, Poetry, Naat, and cooking.

a ads

KHWAB KI TABEER

 

ٹ

 

ت

پ

ب

آ

ا      


د

خ

ح

چ

ج

ث

ژ

ز

ڑ

ر

ذ

ڈ

ظ

ط

ض

ص

ش

س

گ

ک

ق

ف

غ

ع

ی

ھ

و

ن

م

ل

 

 

 

 


ے

Tuesday, May 12, 2020

khwab mein kabootar dekhna



خواب میں کبوتر دیکھنا
dreaming of pigeons
khwab mein kabootar dekhna

خواب میں کبوتر دیکھنے کا مطلب خوشخبری ہے۔ یہ بھی کہا جاتا ہے کہ خداتعالیٰ جو بھی دیکھے 
گا ان کی دعا قبول فرمائے گا اس کے خواب میں کبوتر۔ خواب میں ، ایک کبوتر بھی قابل اعتماد کی نمائندگی کرتا ہے میسنجر ، ایک سچا دوست ، ایک تسلی دینے والا محبوب ، ایک پاک بیوی ، جس کی سعی کرنے میں کسی کا کنبہ برقرار رکھیں ، یا ایک بڑی فیملی والی زرخیز عورت۔ 

خواب میں کبوتروں کا آواز دینا کا مطلب نوحہ ہے۔ خواب میں کبوتر کے انڈے کسی کی نمائندگی کرتے ہیں بیٹیاں یا خواتین ہمسایہ۔ خواب میں گھریلو کبوتر نمائندگی کرتا ہے عرب کی خوبصورت عورت خواب میں کبوتر کا گھونسلا خواتین کی نمائندگی کرتا ہے. خواب میں کبوتر لڑکیاں کے
خاندان میں لڑکوں کی نمائندگی کرتی ہیں۔ 
 ایک سفید کبوتر خواب میں روحانیت کا مطلب ہے ، ایک سبز کبوتر تقویٰ کی نمائندگی کرتا ہے ، جبکہ سیاہ کبوتر ایک مہارت کو ظاہر کرتا ہے۔ خواب میں خوفزدہ کبوتر کا مطلب ہے طلاق یا موت. خواب میں بیٹھا ہوا کبوتر طویل انتظارکے بعد محبوب کی آمد کی نمائندگی کرتا ہے. 
خواب میں کبوتر کا گوشت کھانے کا مطلب ہے پیسے چوری کرنا کارکنان کو دھوکہ دینا ، یا کسی کے نوکروں کا دھوکہ دینا۔ 
خواب میں کبوتروں کا شکار کرنا دولت مند لوگوں سے اچھی کمائی کا مطلب ہے۔ جیسا کہ ایک نہتے ہوئے انسان کا ، دیکھنے والا خواب میں اس کے گھر کے اندر ایک کبوتر کا مطلب شادی ہے۔ اگر کبوتر حملہ کرتا ہے پھر کوئی اس کے ساتھ خواب میں اڑ جاتا ہے ، اس کا مطلب ہے خوشی اور مسرت اس کی زندگی میں داخل ہوں گے۔ تاہم ، خواب میں کبوتر موت کی نمائندگی کرسکتے ہیں۔ خود ایک خواب میں کبوتر پر کوئی چیز پھینک رہا ہے تو اس کا مطلب ہے کہ وہ غیبت کرتا ہے ایک عورت ، یا اس کے ساتھ خفیہ خط و کتابت لکھتی ہے۔
 کبوتر کے گھونسلے تک پہنچنا خواب میں اس کے انڈے لینے کا مطلب عورت سے فائدہ اٹھانا ، یا گھومنا. خواب میں کبوتروں کا شکار کرنے کا مطلب زنا ہے۔ ایک کبوتر کو دیکھ کر کسی کے سر کے اوپر کھڑا ہونا ، یا اس کی گردن یا کندھوں سے بندھے ہوئے خواب میں کسی کا اپنے رب سے رشتہ ہے۔ اگر اس لحاظ سے کبوتر بدصورت ہے ، تو یہ ہے مطلب یہ ہے کہ کسی کے عمل
اسی ہی نوعیت کے ہیں۔ ورنہ ، اس کا مطلب ہے برعکس. خواب میں کبوتر سے کچھ پنکھ لینا پیسہ ہے۔ خواب میں کبوتر کو ذبح کرنے کا مطلب شادی ہے۔

khwab mein kabootar dekhna,khwab mein kabootar dekhna ki tabeer,khwab mein kabootar dekhna ibn e siren

 khwab mein kabootar dekhna,khwab mein kabootar dekhna ki tabeer,khwab mein kabootar dekhna ibn e siren

خواب میں کبوتر دیکھنا ، خواب میں کبوتر دیکھنا کی تعبیر ، خواب میں کبوتر دیکھنا اِبْن سیرین

No comments:

Post a Comment